ვადები და პირობები
კეთილი იყოს თქვენი მობრძანება შპს მ+დ-ის მიერ მოწოდებულ აპლიკაციაში „დასუფთავება“ („აპი“).
ჩვენს სერვისებზე დარეგისტრირებით, თქვენ ეთანხმებით, რომ დაიცვან შემდეგი წესები და პირობები. გთხოვთ,
ყურადღებით წაიკითხოთ ეს პირობები ჩვენი სერვისების გამოყენებამდე.
1. მოწოდებული მომსახურება შპს
1.1 მ+დ გთავაზობთ პროფესიონალურ ფანჯრების წმენდას, საცხოვრებელი, კომერციული და სამრეწველო დასუფთავების
მომსახურებას თბილისში, თელავში, ქუთაისი, ბათუმი და საქართველოს თითქმის ყველა რეგიონებში.
1.2 სერვისების დაგეგმვა და შეკვეთა შესაძლებელია ჩვენი აპლიკაციის საშუალებით, რომელიც ხელმისაწვდომია
Apple App Store-ში, Google Play Store-ში და ინტერნეტში.
2. მომხმარებლის რეგისტრაცია
2.1 აპლიკაციის გამოსაყენებლად მომხმარებლებმა უნდა შექმნან ანგარიში და მიაწოდონ ზუსტი, სრული
სარეგისტრაციო ინფორმაცია.
2.2 თქვენ ხართ პასუხისმგებელი თქვენი ანგარიშისა და პაროლის კონფიდენციალურობის შენარჩუნებაზე. თქვენ
თანახმა ხართ მიიღოთ პასუხისმგებლობა ყველა აქტივობაზე, რომელიც ხდება თქვენი ანგარიშის ფარგლებში.
3. გადახდის პირობები
3.1 მომსახურების გადახდა შეიძლება განხორციელდეს საკრედიტო ბარათით ან აპში შემოთავაზებული გადახდის სხვა მეთოდებით.
3.2 გადახდა უნდა განხორციელდეს დაჯავშნის დროს, თუ სხვა რამ არ არის შეთანხმებული.
3.3 ყველა ფასი ექვემდებარება მოქმედ გადასახადებს და მოსაკრებლებს, რომლებიც მითითებული იქნება შეძენის დროს.
4. გაუქმების პოლიტიკა
4.1 მომსახურების დაგეგმილ დრომდე 36 საათით ადრე განხორციელებული გაუქმება არ გამოიწვევს საფასურს.
4.2 დაგეგმილი სერვისის დროიდან 36 საათის განმავლობაში განხორციელებული გაუქმების შემთხვევაში შეიძლება მოხდეს
მომსახურების ღირებულების 50%-ის ტოლი საფასური.
4.3 დამლაგებლის მოსვლის შემდეგ გამოუცხადებლობა ან გაუქმება ეკისრება მომსახურების სრულ საფასურს.
5. გადაგეგმვის პოლიტიკა
5.1 თქვენ შეგიძლიათ განაახლოთ თქვენი შეხვედრა აპლიკაციის მეშვეობით 36 საათით ადრე მომსახურების დაგეგმილ დრომდე
ყოველგვარი საკომისიოს გადახდის გარეშე.
5.2 დაგეგმილი სერვისის დროიდან 36 საათის განმავლობაში ხელახალი დაგეგმვის მოთხოვნა შეიძლება დაექვემდებაროს
ხელმისაწვდომობას და გადაგეგმვის საფასურს.
6. მომხმარებლის პასუხისმგებლობა
6.1 მომხმარებლებმა უნდა უზრუნველყონ სერვისის ზონა ხელმისაწვდომი და თავისუფალი საფრთხისგან.
6.2 თუ სპეციალური ინსტრუქციებია საჭირო შესვლის ან დასუფთავების სპეციფიკური მოთხოვნებისთვის, ეს უნდა იყოს წარმოდგენილი
დაჯავშნის დროს.
6.3 წვდომის ან საჭირო მითითებების შეუსრულებლობამ შეიძლება გამოიწვიოს სერვისის გაუქმება და მოქმედი საფასური.
7. პასუხისმგებლობის შეზღუდვა
7.1 მ+დ არ იქნება პასუხისმგებელი რაიმე პირდაპირი, ირიბი, შემთხვევითი ან თანმიმდევრული ზიანისთვის, რომელიც
გამოწვეულია ჩვენი სერვისების გამოყენებით ან მისი გამოყენების შეუძლებლობით.
7.2 ჩვენ არ ვართ პასუხისმგებელი სერვისებით გამოწვეული ქონების რაიმე დანაკარგზე ან დაზიანებაზე, გარდა იმ შემთხვევისა,
როდესაც ასეთი დაკარგვა ან დაზიანება გამოწვეულია ჩვენი დაუდევრობით ან განზრახ არასწორი ქმედებით.
7.3 ჩვენი სრული პასუხისმგებლობა ჩვენს სერვისებთან დაკავშირებული ნებისმიერი პრეტენზიის მიმართ შემოიფარგლება მომხმარებლის
მიერ გადახდილი თანხით კონკრეტული სერვისისთვის.
8. მომსახურების ხარისხის გარანტია
8.1 ჩვენ ვცდილობთ უზრუნველვყოთ უმაღლესი ხარისხის მომსახურება. თუ თქვენ არ ხართ კმაყოფილი მოწოდებული სერვისით, გთხოვთ
დაგვიკავშირდეთ სერვისიდან 24 საათის განმავლობაში გადაწყვეტილების მისაღებად.
8.2 ჩვენ, ჩვენი შეხედულებისამებრ, ან ხელახლა შევასრულებთ მომსახურებას, ან ნაწილობრივ ან სრულ ანაზღაურებას.
9. თანხის დაბრუნების პოლიტიკა
9.1 თანხის დაბრუნება გაიცემა შპს მ+დ-ის შეხედულებისამებრ და ექვემდებარება ჩვენი მომსახურების ხარისხის გარანტიას.
9.2 თუ თანხის დაბრუნება დამტკიცდება, ის განიხილება დამტკიცების დღიდან 5 სამუშაო დღის განმავლობაში.
9.3 თანხის დაბრუნება გაიცემა გადახდის ორიგინალურ მეთოდზე, რომელიც გამოიყენება დაჯავშნის დროს, თუ სხვაგვარად არ არის
შეთანხმებული.
10. კონფიდენციალურობის პოლიტიკა
10.1 შპს მ+დ პატივს სცემს თქვენს კონფიდენციალურობას და მოწოდებულია დაიცვას თქვენი პირადი ინფორმაცია.
10.2 ინფორმაციას ჩვენ ვაგროვებთ:
პერსონალური მონაცემები, როგორიცაა სახელი, მისამართი და საკონტაქტო ინფორმაცია.
გადახდის ინფორმაცია, რომელიც აუცილებელია ტრანზაქციების დასამუშავებლად.
გამოიყენეთ მონაცემები ჩვენს აპლიკაციასთან თქვენი ურთიერთქმედებიდან.
10.3 როგორ ვიყენებთ თქვენს ინფორმაციას:
ჩვენი სერვისების უზრუნველსაყოფად და გასაუმჯობესებლად.
გადახდების დასამუშავებლად და ჯავშნების მართვისთვის.
თქვენთან დაკავშირება თქვენი შეკვეთებისა და ჩვენი სერვისების შესახებ.
10.4 ჩვენ არ ვუზიარებთ თქვენს პირად ინფორმაციას მესამე პირებს, გარდა იმ შემთხვევებისა, რაც აუცილებელია ჩვენი სერვისების
მიწოდების, კანონის დაცვის ან ჩვენი უფლებების დასაცავად.
10.5 თქვენ შეგიძლიათ მოითხოვოთ თქვენი პირადი ინფორმაციის წვდომა, შესწორება ან წაშლა დაგვიკავშირდით info@dasuftaveba.ge.
11. ცვლილებები წესებსა და პირობებში შპს
11.1 მ+დ იტოვებს უფლებას შეცვალოს წინამდებარე პირობები ნებისმიერ დროს.
11.2 ნებისმიერი ცვლილება ძალაში შედის აპლიკაციაში გამოქვეყნებისთანავე. თქვენ მიერ აპლიკაციის გამოყენება ცვლილებების
გამოქვეყნების შემდეგ წარმოადგენს თქვენ მიერ ასეთ ცვლილებებს.
12. მარეგულირებელი კანონი
12.1 წინამდებარე პირობები რეგულირდება და განმარტებულია საქართველოს კანონმდებლობის შესაბამისად.
12.2 ნებისმიერი დავა, რომელიც წარმოიქმნება წინამდებარე პირობებიდან ან ჩვენი სერვისებიდან, დაექვემდებარება თბილისის,
საქართველო, სასამართლოების ექსკლუზიურ იურისდიქციას.
13. დაგვიკავშირდით
თუ თქვენ გაქვთ რაიმე შეკითხვები ამ წესებთან და პირობებთან დაკავშირებით, გთხოვთ დაგვიკავშირდეთ შემდეგ მისამართზე:
შპს მ+დ (406163529)
ფოსტა: info@dasuftavebage
ტელეფონი: +995 599 366 399
მისამართი: საქართველო, თბილისი, თელავის ქ. 21